Шановні відвідувачі звертаємо Вашу увагу, що Відправлення відбувається того ж дня після 100% оплати за замовлення. Після оформлення замовлення менеджери обов'язково зв'яжуться з Вами!   
Каталог товаров
Гель-лаки
Новости
Оформленные и оплаченные заказы до 16:00 отправляются в тот же день.
Если вы оформили и оплатили заказ после 16:00 - отправка на следующий день. (суббота и воскресенье - выходные)

Внимание! Доставка Новой Почтой 1-2 дня от оплаты заказа.
Внимание !!!
Отправки наложенным платежом Нет, отправка товара осуществляется после 100% оплаты за заказ на карту банка или на расчетный счет !!!
Минимальный заказ от 300 грн !!!
Бесплатная доставка осуществляется при заказе на сумму от 3000 грн после 100% оплате за заказ !!!

Умови обміну/повернення товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», наші клієнти можуть протягом 14 календарних днів з моменту купівлі повернути товари придбані в інтернет-магазині «Life Nails» за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»: Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або за іншими причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право обміну товару належної якості протягом чотирнадцяти календарних днів, крім дня купівлі.

НЕ підлягає поверненню/обміну товар:

  • ✔ якщо втрачено його товарний чек (накладна) виданий споживачеві разом із проданим товаром
  • ✔ якщо товар використовувався
  • ✔ якщо пошкоджено упаковку (без упаковки)
  • ✔ якщо він відноситься до одного з видів товару:
    • - одноразова продукція;
    • - пензлі та набори кистей;
    • - пилки, бафіки, полірувальники;
    • - інструменти для манікюру та педикюру (ножиці, лопатки, кусачки);
    • - лаки та гель-лаки;
    • - Акційні та знижені в ціні товари;
    • - Рукавички;

Як зробити обмін/повернення товару?

Самостійне привезення товару до магазину

Привезення товару до інтернет-магазину згідно з його графіком роботи. Товар надається в комплекті з:

  • товарним чеком на даний товар (дата купівлі має бути не більше 14 календарних днів)
  • упаковкою товару (вона повинна мати початковий вигляд, що був при придбанні товару)

Товар повинен мати ознак його використання. У разі не виконання вищевказаних норм, менеджер має право відмовити у прийнятті товару на обмін/повернення.

Менеджер інтернет-магазину вивчає всю отриману інформацію, після чого має право відправити товар на експертизу до сервісного центру. У цьому випадку клієнту надається документ, що підтверджує факт даної передачі, після чого протягом 3 днів менеджер набирає клієнта для прийняття подальших рішень згідно з наведеними нижче варіантами. Якщо товар на експертизу не передається, менеджер зобов'язаний запропонувати на вибір наведені нижче варіанти вирішення проблеми.

Варіанти вирішення проблеми обговорюються з клієнтом, після чого робляться відповідні дії. Можливі варіанти:

  • Нестача товару підтвердилася, вимога клієнта обмін товару на аналогічний товар – здійснюється обмін товару на аналогічний, методом самовивезення клієнтом або доставки товару через кур'єрську службу або Нову Пошту.
  • Недолік товару підтвердився, вимога клієнта повернення коштів – провадиться повернення коштів шляхом їх перерахування через Приват24, чи готівковим отриманням в интернет-магазине.
  • Недолік товару підтвердився, вимога ремонт товару - менеджер передає товар у сервісний центр, після чого протягом 14 днів проводиться ремонт обладнання за рахунок інтернет-магазину. Передача товару можлива через самовивіз, Нову пошту чи кур'єрську службу, що обговорюється з клієнтом у телефонному режимі.
  • Нестача товару не підтвердився, тобто. пошкодження товару з вини клієнта – менеджер передає товар до сервісного центру, після чого протягом 14 днів проводиться ремонт устаткування з допомогою клієнта. Передача товару можлива через самовивіз, нову пошту або кур'єрську службу, що обговорюється з клієнтів у телефонному режимі.

Усі дії, пов'язані з пересиланням товару, що повертається чи підлягає обміну, оплачуються клієнтом.

Надсилання товару через Нову Пошту

Повідомлення у телефонному режимі менеджера інтернет-магазину про ваші наміри, відправка товару через Нову Пошту . Відправлення товару провадиться за рахунок клієнта. Товар надається в комплекті з:

  • товарним чеком на даний товар (дата купівлі має бути не більше 14 календарних днів).
  • упаковкою товару (вона повинна мати первісний вигляд, що був при придбанні товару).

Товар повинен мати ознак його використання. Після відправки товару клієнт сповіщає менеджерів про дану дію методом повідомлення номера декларації для отримання товару (смс повідомлення, повідомлення на ел.пошту)

Менеджер інтернет-магазину вивчає всю отриману інформацію, після чого має право відправити товар на експертизу до сервісного центру, про що клієнт повідомляє в телефонному режимі. Протягом 3 днів менеджер надає клієнту інформацію для прийняття подальших рішень згідно з наведеними нижче варіантами. Якщо товар на експертизу не передається, менеджер зобов'язаний запропонувати відразу на вибір наведені нижче варіанти вирішення проблеми.

Варіанти вирішення проблеми обговорюються з клієнтом, після чого робляться відповідні дії. Можливі варіанти:

  • Недолік товару підтвердився, вимога клієнта обмін товару на аналогічний товар – здійснюється обмін товару на аналогічний, методом відправки через Нову Пошту.
  • Недолік товару підтвердився, вимога клієнта повернення коштів – провадиться повернення коштів шляхом їх перерахування через Приват24.
  • Недолік товару підтвердився, вимога ремонт товару - менеджер передає товар у сервісний центр, після чого протягом 14 днів проводиться ремонт обладнання за рахунок інтернет-магазину. Передача товару можлива через Нову пошту, що обговорюється з клієнтом у телефонному режимі.
  • Нестача товару не підтвердився, тобто. пошкодження товару з вини клієнта – менеджер передає товар до сервісного центру, після чого протягом 14 днів проводиться ремонт устаткування з допомогою клієнта. Передача товару можлива через Нову пошту, що обговорюється з клієнтами у телефонному режимі.

Усі дії, пов'язані з пересиланням товару, що повертається чи підлягає обміну, оплачуються клієнтом.

Viber Telegram WhatsApp Instagram